tisdag 27 mars 2012

nu så ...........

hej alla söta bloggläsare nu så sitter jag i sängen och kollar på 112 på liv och död.............................................. aa nu fångar dom nån tant som var på macdohnsa ni vet nog vad jag menar ?? nu så ska jag skriva litte mer om de jag skrev förut .. först ljuset var så dåligt så ska ta kort i badrumet sen .. skolan imorgon jippi om jag inte har feber eller nåt sånt då blir jag nog galen ..... sedan kusiner ska jag ju få i år minst 2 åå de tar ju alldrig slut....aa sen vet jag inte så mycket vadd jag ska skriva nu blir de mannen som talar med hundar ....hör steeg utan för dören ... ne de är bara hunden.
nee hej då kommer en bild på mej sen elelr nu blir de nog




















http://www.nittionia.blogg.se/









kramizzen<333333333333333333333333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar